Applicatie ontwikkeling

Uw eigen online softwareapplicatie voor vragenlijstafname, al dan niet op maat.

Ons team van psychologen en programmeurs staat voor u klaar om uw expertise te koppelen aan het internet.

Er is veel standaard vragenlijst software beschikbaar. In de praktijk blijkt vaak dat er maatwerk aanpassingen nodig zijn om aan de eigenlijke vraag te kunnen voldoen. De oorsprong van ons vragenlijstsysteem ligt bij de 360-graden feedback toepassing. Bij het gebruik ervan kwamen al snel verschillende vragen uit de markt om deze applicatiesoftware voor andere instrumenten in organisaties aan te passen.

Meer weten? Maak gelijk een afspraak voor een vrijblijvende kennismaking.

Wij zijn trots op het feit dat wij met ons team van programmeurs (technische cognitie wetenschappers / artificiële intelligentie) tot nu toe altijd aan deze wensen hebben kunnen beantwoorden.

Toepassingen

  • 360 graden
  • E health, zelfhulp applicatie
  • Kennistoets
  • Psychologische test
  • Teambuilding vragenlijsten
  • Enquête
  • Bedrijfscan
  • Werknemerstevredenheidsonderzoek

Met de jaren is hierdoor een robuust en zeer breed systeem ontwikkeld. Het is voordelig gebleken dat we vragen voor nieuwe toepassingen relatief eenvoudig aan dit brede basis systeem kunnen koppelen. Wij kunnen daardoor maatwerk oplossingen snel en financieel aantrekkelijk aanbieden.

Het vragenlijst beheersysteem bestaat uit 4 componenten:

Vragenlijst front-end

Procedure
administratie

Vragenlijst editor

Rapportage

  1. De vragenlijst front-end module werkt op afgeschermde internetlocatie waar de respondenten naartoe worden geleid. Zij kunnen daar de door uw geconstrueerde vragenlijst beantwoorden. Deze is net zoals al onze interfaces ontworpen met gebruik van de nieuwste inzichten m.b.t. gebruikersvriendelijkheid en ergonomie.
  2. De procedure administratie is waar respondenten worden ingevoerd (voor uitnodiging en herinnering) en procedures kunnen worden gemonitord. Alle denkbare functionaliteiten zijn hierbij mogelijk. U kunt daarbij denken aan de verschillende statusberichten die worden gestuurd naar deelnemers of de facilitator. Alles desgewenst vol automatisch.
  3. De vragenlijst of content editor maakt het mogelijk dat iedere internetgebruiker, met de juiste inloggegevens en rechten, alle vragenlijsten en andere content online 24/7 nieuw kan invoeren of aanpassen.
  4. De rapportage module genereert intelligente rapportages, ook weer volautomatisch. Individuele rapportages zijn vaak zeer confronterend voor degene over wie het gaat. De wijze waarop resultaten worden gepresenteerd bepaalt hoeveel van deze informatie wordt opgenomen. Vandaar dat voor het ontwerp van deze rapportages vanuit de didactiek en psychologie veel aandacht is besteed. (Statistische) rapportages zijn mogelijk op individueel, team, afdeling en organisatie niveau.

Neem voor al uw vragen vrijblijvend contact met ons op.



Wij vernemen, wederzijds vrijblijvend, graag uw feedback op deze pagina



     
     

Brugstraat 7a-2 | 9712 AA Groningen | | KvK 02098930 | Privacybepaling

Home Meer over Pepijn Meer over Coaching Contact